Digital analytics meetup #17 – Digital Analytics + UX (DEVit Week 2019)

Στις 6 Ιουνίου, σε συνεργασία με το Thessaloniki UX Meetup και την ομάδα που διοργανώνει το DEVit, θα έχουμε ένα SUPER meetup με θέμα το UX design ενός website και τον ρόλο που έχει η ομάδα digital analytics στην παρακολούθηση και βελτίωση της εμπειρίας του.

Τι είναι το DEVit?
Το DEVit είναι το Web συνέδριο 360° μοιρών για front-end, back-end, DevOps και mobile. Θέλουμε να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον σου για νέες τεχνολογίες και να μοιραστούμε όλες τις τέχνες που κάνουν το σημερινό World Wide Web πραγματικότητα. Το DEVit είναι διήμερο. Την Κυριακή 9 Ιουνίου στο κολέγιο City εστιάζει στην πρακτική εμπειρία με workshops. Την Δευτέρα 10 Ιουνίου στο Βασιλικό Θέατρο διεθνείς ομιλητές θα παρευρεθούν και θα μοιραστούν τις γνώσεις και εμπειρίες τους σε τεχνολογίες αιχμής.
Περισσότερες πληροφορίες και πλήρης λίστα ομιλητών στο επίσημο website (https://devitconf.org/).

Τι είναι το DEVit week?
Για μια εβδομάδα οι τοπικές κοινότητες ενώνουν τις δυνάμεις τους, πριν το κυρίως συνέδριο. Κάθε μέρα θα πραγματοποιηθούν πολλές συναντήσεις, συναντήσεις και εκδηλώσεις, συνοδευόμενες από τους διεθνείς ομιλητές του συνεδρίου.

Ομιλίες
CI/CD of online experiences using digital analytics (Digital Analytics meetup)
Παναγιώτης Τζαμτζής (https://www.linkedin.com/in/tzamtzis/) – Analytics implementation consultant at Baresquare
Χρήστος Χρήστου (https://www.linkedin.com/in/christouchris/) – Data Analyst at Baresquare
Ένα ώριμο, επαγγελματικό website ξεκινάει να αναπτύσσεται μερικούς μήνες πριν την δημοσίευσή του, αλλά πολλοί ίσως δεν γνωρίζουν ότι η ανάπτυξη του ολοκληρώνεται λίγο καιρό πριν αντικατασταθεί από την επόμενη έκδοση του. Κατά την διάρκεια της “ζωής” του υπάρχουν συνεχώς τεχνικές και αισθητικές βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, ώστε να καταφέρει να εκπληρώσει τις ανάγκες των επισκεπτών.
Πως μπορεί όμως να βοηθήσει το τμήμα digital analytics μιας επιχείρησης ώστε να γίνει πιο εύκολο στην περιήγηση ένα website και να βελτιώσει την εμπειρία των επισκεπτών? Ο Παναγιώτης Τζαμτζής θα παρουσιάσει εργαλεία (όπως heat-maps, web analytics, session recording) συλλογής δεδομένων που χρησιμοποιεί ευρέως η αγορά, τα οποία δίνουν την δυνατότητα συνεχούς βελτίωσης λαμβάνοντας υπ’όψιν τις πραγματικές ανάγκες των επισκεπτών. Τέλος θα μιλήσουμε για τον τρόπο που μπορούν να συνδυαστούν όλα αυτά τα εργαλεία μεταξύ τους με σκοπό την εξαγωγή πιο χρήσιμων πληροφοριών.
O Χρήστος θα μας παρουσιάσει πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα digital analytics για την συνεχή παρακολούθηση και βελτίωση της εμπειρίας πλοήγησης των χρηστών ενός website. Πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα διάφορα tracking εργαλεία προκειμένου να αποκαλυφθούν τα τρέχοντα αδύναμα σημεία? Ποια είναι τα βασικά reports που διαβάζει ένας Analytics Manager? Μέσα από αληθινά παραδείγματα οι συμμετέχοντες θα δουν μία σειρά από διαδεδομένες τεχνικές ανάλυσης που αποσκοπούν στο conversion rate optimization (CRO) και στην απώτερη αύξηση της ικανοποίησης των επισκεπτών.

‘If it ain’t broke, don’t fix it’ – Μύθος ή πραγματικότητα; (Thessaloniki UX meetup)
Λένα Λέκκου (https://www.linkedin.com/in/lena-lekkou-98109042) – Head of Web at SAE Creative Media
H Λένα θα μας μιλήσει για πρακτικά θέματα design, re-design, και χρήση analytics:
Πότε τελειώνει ένα project; Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνουμε redesign, και τι εννοούμε όταν μιλάμε για redesign; Πότε και γιατί κάνουμε User Evaluations; Τελικά ακούμε τη γνώμη των χρηστών μας ή κάνουμε του κεφαλιού μας; Τι μας λένε τα δεδομένα που συλλέγουμε από τα analytics και πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε με δημιουργικό τρόπο; Ας καταρρεύσουμε όλους αυτούς τους μύθους που μας κυνηγάνε εδώ και χρόνια και ας συζητήσουμε πάνω σε συγκεκριμένα case studies ποιο θα ήταν το καλύτερο Design Strategy που θα μπορούσαμε να ακολουθήσουμε σε κάθε περίπτωση.

Ξεκινάμε στις 18:30 στο OK!Thess, και όπως πάντα, αμέσως μετά θα έχουμε τον απαραίτητο χρόνο για networking και συζητήσεις!

Περισσότερα στο https://digitalanalytics.gr