9th Thessaloniki UX Meetup + Digital Analytics Meetup – Part of DEVit Week

Ώρα για το 9ο Thessaloniki UX Meetup!

Στα πλαίσια του DEVit week για το DEVit Conference (https://devitconf.org), αυτή τη φορά ενωνόμαστε με το Digital Analytics Thessaloniki meetup και υποδεχόμαστε 3 ομιλητές για να συζητήσουμε για το πως τα digital analytics μας δινουν εξαιρετικό υλικό στο UX Research, Evaluation και Design:

Για το UX meetup, τη Λένα Λέκκου – Head of Web at SAE Creative Media (https://www.linkedin.com/in/lena-lekkou-98109042)

Με topic “ ‘If it ain’t broke, don’t fix it’ – Μύθος ή πραγματικότητα;”
η Λένα θα μας μιλήσει για πρακτικά θέματα design, re-design, και χρήση analytics:

“Πότε τελειώνει ένα project; Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνουμε redesign, και τι εννοούμε όταν μιλάμε για redesign; Πότε και γιατί κάνουμε User Evaluations; Τελικά ακούμε τη γνώμη των χρηστών μας ή κάνουμε του κεφαλιού μας; Τι μας λένε τα δεδομένα που συλλέγουμε από τα analytics και πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε με δημιουργικό τρόπο; Ας καταρρεύσουμε όλους αυτούς τους μύθους που μας κυνηγάνε εδώ και χρόνια και ας συζητήσουμε πάνω σε συγκεκριμένα case studies ποιό θα ήταν το καλύτερο Design Strategy που θα μπορούσαμε να ακολουθήσουμε σε κάθε περίπτωση.”

Για το Digital Analytics meetup, τους
– Παναγιώτη Τζαμτζή – Analytics implementation consultant at Baresquare (https://www.linkedin.com/in/tzamtzis/)
– Δέσποινα Γκούβα – Digital Analytics Specialist at Baresquare (https://www.linkedin.com/in/dgkouva/ )

Με topic “CI/CD of online experiences using digital analytics” ο Παναγιώτης και η Δέσποινα θα μας μιλήσουν για το πως και ποια digital analytics μας δινουν insights για την συνεχή παρακολούθηση και βελτίωση του σχεδιασμού ενός website.

“Ένα ώριμο, επαγγελματικό website ξεκινάει να αναπτύσσεται μερικούς μήνες πριν την δημοσίευσή του, αλλά πολλοί ίσως δεν γνωρίζουν ότι η ανάπτυξη του ολοκληρώνεται λίγο καιρό πριν αντικατασταθεί από την επόμενη έκδοση του. Κατά την διάρκεια της “ζωής” του υπάρχουν συνεχώς τεχνικές και αισθητικές βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν, ώστε να καταφέρει να εκπληρώσει τις ανάγκες των επισκεπτών. Για να προσφέρει μια εμπειρία που θα είναι προσωποποιημένη σε κάθε επισκέπτη, υπάρχει μεγάλη ανάγκη ποιοτικών και σωστών δεδομένων χρήσης του website.
Πως μπορεί όμως να βοηθήσει το τμήμα digital analytics μιας επιχείρησης ώστε να γίνει πιο εύκολο στην περιήγηση ένα website και να βελτιώσει την εμπειρία των επισκεπτών? Ο Παναγιώτης Τζαμτζής θα παρουσιάσει εργαλεία συλλογής δεδομένων που χρησιμοποιεί ευρέως η αγορά, τα οποία δίνουν την δυνατότητα συνεχούς βελτίωσης λαμβάνοντας υπ’όψιν τις πραγματικές ανάγκες των επισκεπτών. Θα δούμε τις τεχνικές δυνατότητες που προσφέρειει το A/B testing και Multivariate testing, εργαλεία heat-maps, session recordings, web analytics και πως χρησιμοποιούν τέτοιου είδους εργαλεία οι μεγάλοι οργανισμοί. Τέλος θα μιλήσουμε για τον τρόπο που μπορούν να συνδυαστούν όλα αυτά τα εργαλεία μεταξύ τους με σκοπό την εξαγωγή πιο χρήσιμων πληροφοριών.
Η Δέσποινα Γκούβα θα μας παρουσιάσει πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα digital analytics για την συνεχή παρακολούθηση και βελτίωση της εμπειρίας πλοήγησης των χρηστών ενός website. Πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα διάφορα tracking εργαλεία προκειμένου να αποκαλυφθούν τα τρέχοντα αδύναμα σημεία? Ποια είναι τα βασικά reports που διαβάζει ένας Analytics Manager? Μέσα από αληθινά παραδείγματα οι συμμετέχοντες θα δουν μία σειρά από διαδεδομένες τεχνικές ανάλυσης που αποσκοπούν στο conversion rate optimization (CRO) και στην απώτερη αύξηση της ικανοποίησης των επισκεπτών. “

Ξεκινάμε στις 18:30 στο OK!Thess, και όπως πάντα, αμέσως μετά θα έχουμε τον απαραίτητο χρόνο για networking και συζητήσεις!